Agata Frydrych - II st. mgr EAwZSP
Identyfikacja wizualna firmy: Graphic for breeders/Grafika dla hodowców.
Identyfikacja wizualna firmy: Graphic for breeders/Grafika dla hodowców.
Identyfikacja wizualna firmy: Graphic for breeders/Grafika dla hodowców.
Część artystyczna mojej pracy dyplomowej dotyczy identyfikacji wizualnej firmy. Zajmuję się projektowaniem graficznym dla hodowców zwierząt - psów oraz kotów. Do moich zadań należy budowanie wizerunku hodowli, od projektów logo, do gadżetów reklamowych.
Pomysł tworzenia grafiki dla hodowców powstał podczas licznych wyjazdów na wystawy psów, rozmów z hodowcami oraz właścicielami zwierząt. Okazało się, że dla pasjonatów kynologii bardzo ważna jest grafika i identyfikacja wizualna hodowli. Pierwsze projekty dotyczyły tylko mojego psa. Z czasem coraz więcej znajomych hodowców wyrażało zainteresowanie taką formą prezentacji. Znajomość specyfiki hodowli psów rasowych pozwoliła mi na sprawne posługiwanie się treścią reklam, umiejętne eksponowanie zdjęć i cech najważniejszych dla danej rasy, kontakty z hodowcami w Polsce i za granicą. Atrakcyjne, estetycznie wykonane grafiki z opracowanymi zdjęciami zwierząt, wraz z rozwojem mediów społecznościowych, stały się podstawową formą przekazu informacji
o działalności hodowli w przestrzeni internetu/mediów społecznościowych. Zapowiedzi miotu, prezentacje poszczególnych psów hodowlanych, ich sukcesów, otrzymanych tytułów, oprawa graficzna stron internetowych, a także same strony, wszystko to stanowi dziś ważną część budowania wizerunku hodowli. Coraz więcej hodowców rozpoczynających przygodę na rynku kynologii, chce od podstaw budować swoją tożsamość w mediach. Traktują swoją działalność jak każdą inną firmę - dbając o to, by podstawę identyfikacji stanowiło logo, utrzymane w jednorodnym stylu grafiki, aż po reklamy na samochodach czy przyczepach przeznaczonych do transportu zwierząt. Te elementy pełnią jednocześnie rolę promocji podczas wyjazdów na wystawy w Polsce i za granicą.
Elementy mojej pracy przedstawiają niektóre możliwości projektowe w tej dziedzinie.
Bazą dyplomu jest logo, którego sygnet stanowi geometryczna ikona, wyobrażenie głowy psa. Tekst GRAPHIC FOR BREEDERS, zastosowany w języku angielskim wyraża wprost zakres moich działań, jednocześnie stanowi logotyp znaku.
Księga znaku przedstawiona zostanie w dwóch częściach, prezentacji druku 2 x 1 m na ścianie, oraz książeczki formatu A4, gdzie wyszczególnione zostaną pozostałe, niezawarte na wydruku elementy.
Osobną część stanowić będzie katalog A4, w nim zawarte będą wizualizacje gadżetów oraz ścianki reklamowej.
Przygotowałam również serię ikon, przedstawiających różne rasy. Zaprojektowane zostały z uwzględnieniem cech charakterystycznych dla każdej z nich, zachowując formę podstawową, spójną z logo. Ikony w druku będą przedstawione jako proces od zdjęcia do finalnej formy.
Elementami pracy będą także plakaty wielkości 50 x 70 cm, przedstawiające wybrane wizualizacje poszczególnych materiałów reklamowych oraz jedna z prac dla hodowcy, opatrzona podpisem w formie zaprojektowanego przeze mnie logo.
Częścią multimedialną dyplomu będzie strona internetowa, odpowiednio i zgodnie z założeniami dyplomu zaprojektowana, oraz profil społecznościowy na Facebooku, gdzie elementami identyfikacji są zdjęcie profilowe oraz zdjęcie w tle.
Materiałami fizycznie wyprodukowanymi będą teczki ofertowe formatu A4, wizytówki uszlachetnione folia matową oraz lakierem UV, torba papierowa na dokumenty oraz obroża dla psa, z haftem w postaci logo, w odpowiedniej kolorystyce.
Pomysł tworzenia grafiki dla hodowców powstał podczas licznych wyjazdów na wystawy psów, rozmów z hodowcami oraz właścicielami zwierząt. Okazało się, że dla pasjonatów kynologii bardzo ważna jest grafika i identyfikacja wizualna hodowli. Pierwsze projekty dotyczyły tylko mojego psa. Z czasem coraz więcej znajomych hodowców wyrażało zainteresowanie taką formą prezentacji. Znajomość specyfiki hodowli psów rasowych pozwoliła mi na sprawne posługiwanie się treścią reklam, umiejętne eksponowanie zdjęć i cech najważniejszych dla danej rasy, kontakty z hodowcami w Polsce i za granicą. Atrakcyjne, estetycznie wykonane grafiki z opracowanymi zdjęciami zwierząt, wraz z rozwojem mediów społecznościowych, stały się podstawową formą przekazu informacji
o działalności hodowli w przestrzeni internetu/mediów społecznościowych. Zapowiedzi miotu, prezentacje poszczególnych psów hodowlanych, ich sukcesów, otrzymanych tytułów, oprawa graficzna stron internetowych, a także same strony, wszystko to stanowi dziś ważną część budowania wizerunku hodowli. Coraz więcej hodowców rozpoczynających przygodę na rynku kynologii, chce od podstaw budować swoją tożsamość w mediach. Traktują swoją działalność jak każdą inną firmę - dbając o to, by podstawę identyfikacji stanowiło logo, utrzymane w jednorodnym stylu grafiki, aż po reklamy na samochodach czy przyczepach przeznaczonych do transportu zwierząt. Te elementy pełnią jednocześnie rolę promocji podczas wyjazdów na wystawy w Polsce i za granicą.
Elementy mojej pracy przedstawiają niektóre możliwości projektowe w tej dziedzinie.
Bazą dyplomu jest logo, którego sygnet stanowi geometryczna ikona, wyobrażenie głowy psa. Tekst GRAPHIC FOR BREEDERS, zastosowany w języku angielskim wyraża wprost zakres moich działań, jednocześnie stanowi logotyp znaku.
Księga znaku przedstawiona zostanie w dwóch częściach, prezentacji druku 2 x 1 m na ścianie, oraz książeczki formatu A4, gdzie wyszczególnione zostaną pozostałe, niezawarte na wydruku elementy.
Osobną część stanowić będzie katalog A4, w nim zawarte będą wizualizacje gadżetów oraz ścianki reklamowej.
Przygotowałam również serię ikon, przedstawiających różne rasy. Zaprojektowane zostały z uwzględnieniem cech charakterystycznych dla każdej z nich, zachowując formę podstawową, spójną z logo. Ikony w druku będą przedstawione jako proces od zdjęcia do finalnej formy.
Elementami pracy będą także plakaty wielkości 50 x 70 cm, przedstawiające wybrane wizualizacje poszczególnych materiałów reklamowych oraz jedna z prac dla hodowcy, opatrzona podpisem w formie zaprojektowanego przeze mnie logo.
Częścią multimedialną dyplomu będzie strona internetowa, odpowiednio i zgodnie z założeniami dyplomu zaprojektowana, oraz profil społecznościowy na Facebooku, gdzie elementami identyfikacji są zdjęcie profilowe oraz zdjęcie w tle.
Materiałami fizycznie wyprodukowanymi będą teczki ofertowe formatu A4, wizytówki uszlachetnione folia matową oraz lakierem UV, torba papierowa na dokumenty oraz obroża dla psa, z haftem w postaci logo, w odpowiedniej kolorystyce.